Mesto Stupava tak reaguje na vývoj situácie s výskytom ochorenia COVID-19 na Slovensku a v nadväznosti na vyhlásený núdzový stav a s tým spojený zákaz vychádzania.
Zamestnanci Mestského úradu v Stupave a Stavebného úradu mesta však naďalej pracujú na svojich pracoviskách. Kontaktovať ich môžete telefonicky, elektronickou formou alebo písomne. Kontakty na jednotlivých pracovníkov nájdete na webovej stránke mesta.
V obmedzenom režime budú zabezpečené služby podateľne a matriky nasledovne:
PODATEĽŇA funguje prostredníctvom schránky na to určenej, ktorá sa nachádza pri vchodových dverách do úradu. Pracovník podateľne bude pravidelne denne schránku kontrolovať a podania evidovať. Tel.: 02/6020 0910, e-mail: emilia.masarova@stupava.sk
MATRIČNÝ ÚRAD zabezpečuje agendu po telefonickom alebo e-mailovom dohovore na adrese miroslava.vrabelova@stupava.sk alebo telefonicky na čísle 02/6020 0916. V prípade, že príde na Mestský úrad v Stupave klient osobne v neodkladnej záležitosti (napr. úmrtie člena rodiny a pod.), je potrebné si termín s príslušným pracovníkom vopred dohodnúť.
OSVEDČOVANIE PODPISOV A LISTÍN sa bude vykonávať iba v prípade neodkladného úkonu, ktorého vykonanie vzhľadom na nebezpečenstvo jeho zmarenia alebo zmeškania neznesie z hľadiska jeho účelu odklad. Termín na osvedčovanie podpisov a listín je potrebné vopred dohodnúť e-mailom miroslava.vrabelova@stupava.sk alebo telefonicky na čísle 02/6020 0916.
POKLADŇA je až do odvolania zatvorená. Úhrady poplatkov môžu občania realizovať bezhotovostným prevodom na účet mesta Stupava alebo poštovou poukážkou. V prípade otázok kontaktujte pracovníčku pokladne e-mailom sona.obermarova@stupava.sk alebo telefonicky na čísle 02/6020 0932.
ÚRADNÉ HODINY
Pondelok: 07:00 – 12:00 13:00 – 16:30
Utorok: 07:00 – 12:00 13:00 – 15:00
Streda: 08:00 – 12:00 13:00 – 17:30
Štvrtok: 07:00 – 12:00 13:00 – 14:30
Piatok: 07:00 – 12:00
Ďakujeme za pochopenie a prajeme pevné zdravie.