Navigácia

Obsah

VOĽNÁ PRACOVNÁ POZÍCIA

Typ: ostatné
VOĽNÁ  PRACOVNÁ  POZÍCIA 1 MESTO STUPAVA v súlade s § 6 ods. 1 zák. č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov informuje o voľnom pracovnom mieste.

MESTO STUPAVA

v súlade s § 6 ods. 1 zák. č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení

neskorších predpisov informuje o voľnom pracovnom mieste

 

Informácie o pracovnom mieste:

  • názov pracovnej pozície :  referent   správy majetku
  • zaradenie:   Oddelenie majetkovo-právne a legislatívne
  • miesto výkonu práce:  Mesto Stupava,
  • druh pracovného pomeru:  hlavný pracovný pomer na dobu určitú s možnosťou ďalšieho predĺženia,   plný pracovný úväzok,
  • termín nástupu:   dohodou.

 

Platové podmienky:

budú určené podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov v nadväznosti na nariadenie vlády  SR č. 341/2004 Z.z.,  ktorým sa ustanovujú katalógy pracovných činností pri výkone práce vo verejnom záujme a o ich zmenách a dopĺňaní v znení neskorších predpisov.

Funkčný plat bude stanovený v zmysle zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov podľa dosiahnutého vzdelania a odpracovaných rokov minimálne 1100,00 €  mesačne  v závislosti od praxe,  možnosť priznania osobného príplatku  a štvrťročných odmien.

 

Rámcový popis pracovných činností:

- zabezpečuje podklady k zmluvným prevodom majetku mesta,
- identifikuje pozemky vo vlastníctve mesta užívané fyzickými a právnickými osobami,
- zabezpečuje plnenie uznesení o prevode majetku mesta,
- spolupracuje s katastrálnym odborom na okresnom úrade, pozemkovým úradom, Slovenským pozemkovým fondom, Lesmi SR,

- agenda správy majetku (zaradenie, vyradenie, odpisy, operatívna evidencia),

- zabezpečovanie inventarizácie, evidencia technickej dokumentácie spravovaných objektov, majetkovo právne vysporiadanie,

- prevody majetku, práca so znaleckými posudkami, geometrickými plánmi, softvérom na správu majetku, komunikácia s orgánmi verejnej správy.

 

Požiadavky na vzdelanie a znalosti:

  • občianska bezúhonnosť,
  • minimálne  úplné stredoškolské vzdelanie-odbor geodézia a kartografia, alebo vysokoškolské vzdelanie  II.stupeň technického smeru,
  • min. 3 roky profesijná prax s orientáciou v pozemkových knihách, katastri nehnuteľností, katastrálnych mapách, znalosť agendy v oblasti správy majetku výhodou,
  • znalosť práce s PC (MS OFFICE, INTERNET)
  • samostatnosť, komunikatívnosť, flexibilnosť, zodpovednosť
  • myslenia a plánovanie, komunikatívnosť, flexibilita,
  • vodičský preukaz skupiny B.

 

Zoznam požadovaných dokladov:

  1. písomná žiadosť o prijatie do zamestnania,
  2. profesijný životopis vrátane  tel. a  mailového kontaktu,
  3. kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom  vzdelaní,
  4. súhlas so spracovaním osobných údajov podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

 

Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi doručte mailom, alebo osobne  v uzatvorenej obálke, ktorá musí byť označená menom a priezviskom a textom  „ referent správy majetku - NEOTVÁRAŤ“ , alebo zašlite poštou na Mestský úrad Stupava, Hlavná 1/24, 900 31 Stupava, najneskôr do 28.02.2022.

Kontakt: Monika Ivánková, 02 60200919, monika.ivankova@stupava.sk

 

Pohovoru sa zúčastnia iba tí uchádzači, ktorí predložili úplnú písomnú prihlášku a splnili vyhlásené

podmienky. Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo pohovor bez udania dôvodu zrušiť.


Vytvorené: 21. 2. 2022
Posledná aktualizácia: 21. 2. 2022 10:43
Autor: Róbert Bubnič