Vyjadrenie zverejňujeme v plnom rozsahu:
„Vážený klient,
potvrdzujeme, že sme prevzali Váš podnet zo dňa 28.09.2018, týkajúci sa zrušenia pobočky v meste Stupava.
Dovoľte, aby sme Vás informovali, že rozhodnutie zrušiť konkrétnu pobočku nie je pre banku jednoduchý krok, pretože má dopad na existujúcich klientov a banka pristupuje k takýmto rozhodnutiam veľmi zodpovedne. Neustále monitorujeme veľkosť, efektívnosť a rozloženie našej distribučnej siete a zosúlaďujeme ju so stratégiou banky. V dnešnej dobe naši klienti uprednostňujú bezhotovostný platobný styk, ktorý je komfortnejším a rýchlejším spôsobom pre spravovanie financií. Väčšinu bankových operácií a požiadaviek môžu naši klienti vybaviť prostredníctvom elektronických kanálov alebo prostredníctvom kontaktnej služby Dialog Live.
Uvedomujeme si, že zrušenie pobočky spôsobí niektorým klientom na nejaký čas nekomfort pri využívaní našich produktov a služieb, čo nás veľmi mrzí. Naše rozhodnutie zrušiť pobočku v meste Stupava ostáva, žiaľ, nezmenené.
Veríme, že naše rozhodnutie prijmete s pochopením.“