Obsah

Elektronické služby

Mesto Stupava poskytuje obyvateľom tieto elektronické služby:

  • SMS-info - zasielanie krátkych správ občanom, moderná náhrada obecného rozhlasu 
  • e-ID - služba pre správu elektronickej identity (totožnosti) používateľov, ktorá je používaná ostatnými eGov-službami (e-POBox, SMS info)
  • I-Občan - mobilná aplikácia pre komunikáciu s občanmi (viac informácií o službe I-Občan)
  • zverejnené zmluvy, objednávky a faktúry - zverejňovanie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z.z.
  • Aktuality mesta e-mailom - zaregistrujte sa na úvodnej stránke a dostávajte aktuálne informácie mesta Stupava e-mailom

 

 

SMS-info

Postup na odoberanie správ vo Vašej samospráve pre službu SMS-info


SMS - info

Vážení občania, Mesto Stupava Vám ponúka možnosť prijímať dôležité oznamy obce prostredníctvom SMS a/alebo emailu, podľa vlastného výberu.

Pre nastavenie bezplatného príjmu správ postupujte nasledovne:
1. Registrácia v službe e-ID

Vyplňte registračný formulár služby e-ID .
Na uvedenú emailovú adresu Vám príde email potvrdzujúci registráciu. Je potrebné si ho prečítať a klikom na odkaz potvrdiť, že daná emailová adresa patrí skutočne Vám.
Po potvrdení Vašej emailovej adresy ste úspešne zaregistrovaný so svojim prihlasovacím menom a heslom.


2. Prihlásenie na odber správ

Prejdite na stránku prihlásenia v službe  SMS-info.
Prihláste sa Vašim menom a heslom z e-ID a potvrďte, že súhlasíte s podmienkami.
Pre zobrazené kanály zaškrtnite spôsob doručovania správ a Uložte zmeny.

Poznámka: Kanál je niečo ako téma, na ktorú samospráva odosiela správy. Ku každému kanálu si môžete nechať zasielať správy iným spôsobom alebo vôbec. Tieto nastavenia môžete kedykoľvek zmeniť.

 

 

I-Občan

Cieľ aplikácie

Vytvorenie mobilnej aplikácie, ktorá umožňuje jednoduchú a obojstrannú komunikáciu medzi občanmi a stupavskoz samosprávou v rôznych otázkach verejného a občianskeho záujmu. 
Hlavným cieľom je jednoduchosť použitia a bezprostrednosť komunikácie. Nie je cieľom nahradiť oficiálne formy komunikácie (listinné či elektronické, napr. elektronické podania a elektronické služby ÚPVS).
V budúcnosti, po rozšírení aplikácie a aktivizácii elektronickej komunikácie občanov sa predpokladá rozšírenie aplikácie aj o najdôležitejšie povinné a nepovinné elektronické služby eGovernment riešení miest a obcí.
V súčastnosti je aplikácia prepojená s komunálnym portálom portal.egov.sk. Aplikáciu priamo prepojíme na podstránku mesta Stupava (http://iobcan.sk/sk/ClientEntities/view/-/stupava).

Služby aplikácie

  • nájdenie a zobrazenie najbližších obcí / miest (GPS) - nájdenie obce "kde sa práve nachádzam" a ktorá je príslušná napr. pre nahlásenie výtlku na ceste alebo čiernej skládky
  • zoznam všetkých obcí, miest a samosprávnych krajov na Slovensku (databáza portálu iObcan.sk) vrátane najdôležitejších údajov a kontaktov
  • výber obľúbených samospráv ("moje obce"), z ktorých chcem prednostne sledovať aktuality alebo mať "na jeden klik" dostupné údaje
  • zverejnenie najnovších aktualít publikovaných obcou / mestom (aktuality na portal.iObcan.sk, RSS)
  • jednoduché zaslanie reakcie občana na aktualitu priamo obci / mestu
  • základné údaje o každej samospráve - starosta / primátor, úrad, adresa, telefón, webstránka, otváracie hodiny úradu (obsah môže byť / mal by byť aktualizovaný priamo príslušnou samosprávou), orientačná lokalita obce v rámci Slovenska, možnosť priameho telefonátu alebo e-mailu na zverejnené kontakty
  • zobrazenie adresy úradu obce / mesta na detailnej mape (Google maps)
  • zaslanie podnetu občana v ľubovoľnej záležitosti priamo na úrad, vrátane fotografii (fotoaparát, fotky z galérie) a aktuálnej polohy GPS
  • voliteľné zaslanie kontaktných informácií používateľa s cieľom dostať reakciu o vybavení (podnet je možné zaslať aj anonymne)
  • správa zaslaných podnetov úradom na portáli eGov.sk (správcom podnetov je samospráva), zaslanie informácie o vybavení podnetu priamo občanovi, možnosť zverejnenia podnetov na portáli
  • prístup priamo na portal.iObcan.sk (prostredníctvom štandardného internetového prehliadača)
  • nahlásenie chyby alebo pripomienky k funkčnosti samotnej aplikácie (priamo alebo prostredníctvom e-mailu)

logo