Obsah
Spôsob podania žiadosti
1. Každý má právo na prístup k informáciám, ktoré majú povinné osoby k dispozícii.
2. Žiadosť možno podať písomne, ústne, faxom, elektronickou poštou alebo iným technicky
vykonateľným spôsobom.
3. Žiadosť musí obsahovať:
- identifikáciu povinnej osoby,
- identifikáciu žiadateľa – meno, priezvisko, názov alebo obchodné meno, adresa pobytu alebo sídllo,
- akých informácií sa žiadosť týka,
- aký spôsob sprístupnenia informácií žiadateľ navrhuje (forma sprístupnenia napr. mailom, poštou, a pod.)
Spôsob podania žiadosti o poskytnutie informácií
- ústne: V pracovných dňoch počas úradných hodín na sekretariáte MsÚ 1. poschodie, kancelária č. 2.01.
- písomne Mesto Stupava, Hlavná 1/24, 900 31 Stupava
- telefonicky 02 / 6020 0912
- elektronickou poštou info@stupava.sk
Lehota vybavenia žiadosti
1. Žiadosť o sprístupnenie informácií povinná osoba vybaví bez zbytočného odkladu, najneskôr do ôsmich pracovných dní odo dňa podania žiadosti alebo odo dňa odstránenia nedostatkov žiadosti a do 15 pracovných dní, ak sa sprístupňuje informácia nevidiacej osobe.
2. Zo závažných dôvodov môže povinná osoba predĺžiť lehotu najviac však o osem pracovných dní, pričom závažnými dôvodmi sú:
- vyhľadávanie a zber požadovaných informácií na inom mieste, ako je sídlo Mesta,
- vyhľadávanie a zber väčšieho počtu oddelených alebo odlišných informácií požadovaných na sprístupnenie v jednej žiadosti,
- preukázateľné technické problémy spojené s vyhľadávaním a sprístupňovaním informácie, o ktorých možno predpokladať, že ich možno odstrániť v rámci predĺženej lehoty.
3. Predĺženie lehoty povinná osoba oznámi žiadateľovi bezodkladne, najneskôr pred uplynutím lehoty na vybavenie žiadosti. V oznámení uvedie dôvody, ktoré viedli k predĺženiu lehoty