Navigácia

Obsah

VOĽNÁ PRACOVNÁ POZÍCIA

Typ: ostatné
Ilustračné foto MESTO STUPAVA informuje o voľnom pracovnom mieste - referent správy majetku, evidencia domov a register adries.


Informácie o pracovnom mieste:

  • názov pracovnej pozície :  referent   správy majetku, evidencia domov a register adries
  • zaradenie:   Oddelenie majetkovo-právne a legislatívne
  • miesto výkonu práce:  Mesto Stupava - Mestský úrad, Hlavná 1/24, 900 31 Stupava
  • druh pracovného pomeru:  hlavný pracovný pomer na dobu určitú s možnosťou ďalšieho predĺženia,   plný pracovný úväzok,
  • termín nástupu:   01.11.2024

Platové podmienky:

budú určené podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov v nadväznosti na nariadenie vlády  SR č. 341/2004 Z.z.,  ktorým sa ustanovujú katalógy pracovných činností pri výkone práce vo verejnom záujme a o ich zmenách a dopĺňaní v znení neskorších predpisov.

Funkčný plat bude stanovený v zmysle zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov podľa dosiahnutého vzdelania a odpracovaných rokov minimálne 1300,00 €  mesačne  v závislosti od praxe,  možnosť priznania osobného príplatku  a štvrťročných odmien.

Rámcový popis pracovných činností:

- zabezpečuje podklady k zmluvným prevodom majetku mesta,
- identifikuje pozemky vo vlastníctve mesta užívané fyzickými a právnickými osobami,
- zabezpečuje plnenie uznesení o prevode majetku mesta,
- spolupracuje s katastrálnym odborom na okresnom úrade, pozemkovým úradom, Slovenským pozemkovým fondom, Lesmi SR,

- agenda správy majetku (zaradenie, vyradenie, odpisy, operatívna evidencia),

- zabezpečovanie inventarizácie, evidencia technickej dokumentácie spravovaných objektov, majetkovo právne vysporiadanie,

- prevody majetku, práca so znaleckými posudkami, geometrickými plánmi, softvérom na správu majetku, komunikácia s orgánmi verejnej správy.

Požiadavky na vzdelanie a znalosti:

  • občianska bezúhonnosť,
  • minimálne  úplné stredoškolské vzdelanie-odbor geodézia a kartografia, ekonomika, technického smeru  alebo vysokoškolské vzdelanie  II.stupeň,
  • min. 3 roky profesijná prax s orientáciou v pozemkových knihách, katastri nehnuteľností, katastrálnych mapách, znalosť agendy v oblasti správy majetku výhodou,
  • znalosť práce s PC (MS OFFICE, INTERNET)
  • samostatnosť, komunikatívnosť, flexibilnosť, zodpovednosť
  • myslenie a plánovanie, komunikatívnosť, flexibilita,
  • vodičský preukaz skupiny B.

Zoznam požadovaných dokladov:

  1. písomná žiadosť o prijatie do zamestnania,
  2. profesijný životopis vrátane  tel. a e-mailového kontaktu,
  3. kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom  vzdelaní,
  4. súhlas so spracovaním osobných údajov podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi doručte mailom, alebo osobne,   alebo zašlite poštou na Mestský úrad Stupava, Hlavná 1/24, 900 31 Stupava, najneskôr do 20.10.2024.

Kontakt: Monika Ivánková, 02 60200919, monika.ivankova@stupava.sk

Pohovoru sa zúčastnia iba tí uchádzači, ktorí predložili úplnú písomnú prihlášku a splnili vyhlásené podmienky. Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo pohovor bez udania dôvodu zrušiť.


Vytvorené: 3. 10. 2024
Posledná aktualizácia: 14. 10. 2024 8:30