Informácie o pracovnom mieste:
- názov pracovnej pozície : referent správy majetku, evidencia domov a register adries
- zaradenie: Oddelenie majetkovo-právne a legislatívne
- miesto výkonu práce: Mesto Stupava - Mestský úrad, Hlavná 1/24, 900 31 Stupava
- druh pracovného pomeru: hlavný pracovný pomer na dobu určitú s možnosťou ďalšieho predĺženia, plný pracovný úväzok,
- termín nástupu: 01.11.2024
Platové podmienky:
budú určené podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov v nadväznosti na nariadenie vlády SR č. 341/2004 Z.z., ktorým sa ustanovujú katalógy pracovných činností pri výkone práce vo verejnom záujme a o ich zmenách a dopĺňaní v znení neskorších predpisov.
Funkčný plat bude stanovený v zmysle zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov podľa dosiahnutého vzdelania a odpracovaných rokov minimálne 1300,00 € mesačne v závislosti od praxe, možnosť priznania osobného príplatku a štvrťročných odmien.
Rámcový popis pracovných činností:
- zabezpečuje podklady k zmluvným prevodom majetku mesta,
- identifikuje pozemky vo vlastníctve mesta užívané fyzickými a právnickými osobami,
- zabezpečuje plnenie uznesení o prevode majetku mesta,
- spolupracuje s katastrálnym odborom na okresnom úrade, pozemkovým úradom, Slovenským pozemkovým fondom, Lesmi SR,
- agenda správy majetku (zaradenie, vyradenie, odpisy, operatívna evidencia),
- zabezpečovanie inventarizácie, evidencia technickej dokumentácie spravovaných objektov, majetkovo právne vysporiadanie,
- prevody majetku, práca so znaleckými posudkami, geometrickými plánmi, softvérom na správu majetku, komunikácia s orgánmi verejnej správy.
Požiadavky na vzdelanie a znalosti:
- občianska bezúhonnosť,
- minimálne úplné stredoškolské vzdelanie-odbor geodézia a kartografia, ekonomika, technického smeru alebo vysokoškolské vzdelanie II.stupeň,
- min. 3 roky profesijná prax s orientáciou v pozemkových knihách, katastri nehnuteľností, katastrálnych mapách, znalosť agendy v oblasti správy majetku výhodou,
- znalosť práce s PC (MS OFFICE, INTERNET)
- samostatnosť, komunikatívnosť, flexibilnosť, zodpovednosť
- myslenie a plánovanie, komunikatívnosť, flexibilita,
- vodičský preukaz skupiny B.
Zoznam požadovaných dokladov:
- písomná žiadosť o prijatie do zamestnania,
- profesijný životopis vrátane tel. a e-mailového kontaktu,
- kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- súhlas so spracovaním osobných údajov podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi doručte mailom, alebo osobne, alebo zašlite poštou na Mestský úrad Stupava, Hlavná 1/24, 900 31 Stupava, najneskôr do 20.10.2024.
Kontakt: Monika Ivánková, 02 60200919, monika.ivankova@stupava.sk
Pohovoru sa zúčastnia iba tí uchádzači, ktorí predložili úplnú písomnú prihlášku a splnili vyhlásené podmienky. Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo pohovor bez udania dôvodu zrušiť.