Mesto Stupava vyhlásilo dňa 13.12.2018 v zmysle § 5 zákona č. 552/2003 Z.z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov výberové konanie na pozíciu riaditeľa príspevkovej organizácie Mestské kultúrne a informačné centrum v Stupave.
Termín na doručenie žiadostí o zaradenie do výberového konania bol 04.01.2019. V prípade zasielania poštou je rozhodujúci dátum doručenia žiadosti do podateľne Mestského úradu Stupava.
Zasadnutie výberovej komisie sa uskutočnilo v zasadacej miestnosti Mestského úradu Stupava dňa 09.01.2018 so začiatkom o 17.00 hodine za účelom vyhodnotenia náležitostí žiadostí o zaradenie do výberového konania a vyhodnotenia splnenia požadovaných predpokladov.
V stanovenom termíne bolo doručených 11 žiadostí.
Po termíne bola doručená jedna žiadosť, podmienky k účasti na výberovom konaní splnilo 10 uchádzačov. Tí budú pozvaní na osobný pohovor.